Допомога

Тут ми зібрали відповіді на найбільш часто вживані питання.

У разі виникнення питань щодо функціоналу платформи, будь ласка, пишіть із зазначенням назви проблеми в темі листа, на електронну адресу: support@yml.com.ua

Користувачі

Реєстрація необхідна, щоб лайкати, коментувати та підписуватися на медіа.

Користувачем платформи може бути кожен! Потрібно просто авторизуватися!

В профілі відображаються публікації, які користувач лайкнув або створив для зареєстрованого медіа.

Медіа

Молодіжне медіа – це добровільне об'єднання учнів/студентів навчального закладу, які створюють різноманітні види контенту (текст, фото, відео).

Натискайте "Реєстрація медіа" та заповнюйте форму. Після того, як модератор перегляне вашу заявку, медіа буде активоване і доступне для перегляду.

Користувач може створити до 3-х медіа.

На платформі можна публікувати відео, фото, тексти. Відео публікуються через посилання на Youtube. 

Потрібно зайти в "Редагування медіа". В розділі "Команда" можна додати членів з зареєстрованих користувачів.

Розповідайте друзям та колегам про ваше медіа, поширюйте публікації в соціальних мережах.

Опубліковані хештеги адміністратори встановили самостійно. Якщо ви хочете запропонувати нові, напишіть нам.

Ваше медіа має демонструвати високу активність за наступними показниками:
- кількість затверджених техпідтримкою постів
- кількість залучених підписників;
- кількість отриманих лайків.

Тобто, чим більше медіа робить якісних постів, залучає підписників й отримує лайків, тим вище шанс потрапити до “ТОП”.

Даний статус надається медіа автоматично в перших числах місяця та закріплюється за медіа впродовж одного календарного місяця. Ключовий принцип: більше якісного контенту – більше шансів потрапити у “ТОП”. 

Тож будьте активні, робіть цікавий контент, потрапляйте в “ТОП” й отримуйте круті подарунки! 

Окрім статусу "ТОП медіа", доступною є ще нагорода "Зірка за активність". Дана нагорода присуджується медіа, які набрали понад 40 публікацій впродовж місяця.

*адміністрація сайту залишає за собою право у подальшому змінювати кількість публікацій, необхідних для отримання нагороди, у залежності від загальної кількості публікацій на платформі.

Нагадуємо, що дана відзнака переміщує публікації медіа угору стрічки веб-платформи, тим самим підвищуючи популярність медіа на веб-платформі. 

 

Youth MediaLab - це платформа, що створена для молодіжних медіа та підтримки журналістики! Медіа суттєво відрізняється від звичайної соціальної активності в соціальних мережах, наприклад Фейсбуці чи Інстаграмі. 

 

Чим вони відрізняються?

Соцмережі це місце, де люди діляться своїми думками, дають оцінки різним подіям, найчастіше показують свої позитивні сторони і рідко говорять про недоліки.

А молодіжне медіа - місце, де все має бути навпаки. Це не місце для вихваляння шкільних заходів та найкращих учнів. Молодіжне медіа покликане транслювати реальність, якою б вона не була. Незаангажована та збалансована інформація - основа такого медіа.

 

Коли ми нагороджуємо ваше медіа балами, ми надаємо бали за публікацію матеріалів медіа. Для адміністраторів платформи важливо, щоб матеріали, які ви створювали, належали так чи інакше до жанрів журналістики. 

 

Приклади основних журналістських медіа матеріалів:

  • Інформаційні жанри (репортажі, інтерв’ю, новини, замітки)
  • Аналітичні матеріали (рецензії, статті, огляди)
  • Художньо-публіцистичні жанри (розділ індивідуальних робіт, есе та колонки).

 

Також важливо дотримуватися стандартів журналістики, а саме:

1) Баланс думок і точок зору

2) Достовірність 

3) Відокремлення фактів від коментарів

4) Точність

5) Повнота 

6) Оперативність.

 

Більше про принципи створення якісного журналістського контенту можна дізнатися у підручнику “Медіакомпас: путівник професійного журналіста”

Конкурси

Ви можете запропонувати конкурс або ідею конкурсу  у розділі “Конкурси”. Після опрацювання та погодження пропозиції адміністратор зв’яжеться з вами. 

Конкурси відео, фото або текстових матеріалів.

Один користувач може проголосувати за конкурсну роботу лише один раз.

На конкурс можна подати матеріали, які відповідають вимогам, що вказані в описі конкурсу.

На один конкурс можна подати 1 заявку від медіа.

У конкурсі можуть брати участь лише зареєстровані на платформі медіа.