Як створювати цікаві заголовки: головні поради

 Як створювати цікаві заголовки: головні поради

Заголовок — перше, що бачить читач або глядач. Саме від нього залежить, чи захоче людина відкривати ваш текст або відео. Іноді навіть дуже цікавий контент залишається без належної уваги через невдалий заголовок. Ділимося лайфхаками, як створити заголовок, завдяки якому на матеріал клікне якомога більше людей.

Зберігайте інтригу

Не варто розкривати всі факти у заголовку. Потрібно заінтригувати аудиторію, щоб хотілося перейти за посиланням і дізнатися всі подробиці. Якщо ви надасте всю інформацію у заголовку, навіщо ж тоді відкривати матеріал?

Наприклад: замість «Збірна України виграла збірну Португалії з рахунком 2:1» краще написати «Україна-Португалія: результат і подробиці матчу».

Більше дій

Бажано, щоб у заголовку було дієслово. Так він стає більш привабливим для аудиторії і дає зрозуміти, про що йдеться у самому тексті або відео.

Наприклад: замість «Феєрична перемога збірної України» використайте «Збірна України феєрично перемогла».

Уникайте пасивного стану

Читачі повинні зрозуміти, хто виконує заявлену дію. Вказуйте не тільки об'єкт, а й суб'єкт дії.

Наприклад: замість «Заплановано будівництво нового дитячого майданчика» напишіть «Місцева влада планує побудувати новий дитячий майданчик».

Додайте зірковості

Якщо у матеріалі йдеться про відому людину, винесіть її ім'я у заголовок.

Наприклад: замість «До школи №1 завітав відомий співак» напишіть «До школи № 1 завітав Олег Винник»

Це правило діє і у зворотному напрямку. Коли ви розповідаєте про особистість, яка відома вузькому колу людей, замість її імені вкажіть у заголовку рід її діяльності та додайте прикметник.

Наприклад: замість «Петро Бобонич зробив важливу заяву» напишіть «Видатний український вчений зробив важливу заяву».

Скорочуйте

Науково доведено, що найкраще сприймаються заголовки, які містять до 7 слів. Тож якщо ваш заголовок занадто довгий, подумайте, як його скоротити.

Наприклад: замість «Що робити, якщо отримав погану оцінку з якогось предмету» напишіть «Отримав погану оцінку: що робити».

Уникайте невпевненості

Краще не вживати слів на кшталт «Вірогідно», «Мабуть» і т.д. Це псує ефект від заголовку і змушує думати, що інформація, подана у матеріалі, не є важливою. Винесіть у заголовок відомий факт, а про припущення розкажіть у самому тексті або відео.

Наприклад: замість «Школа, мабуть, закриється на карантин» використайте «Керівництво обговорює закриття школи на карантин».

Перевіряйте на собі

Коли ваш заголовок готовий, подивіться на нього з боку читача або глядача. Подумайте, чи відкрили б ви матеріал із таким заголовком і що саме може вас зацікавити.

Автор: Anna Krivko