Данііл Красніков. "Що хвилює сучасного підлітка?"

Деякі вважають підлітків вихідцями з пекла, які не те що нічого не хочуть, але і не про що не думають. Спробую спростувати цю гіпотезу на одному прикладі: навчання.

У сучасному світі дуже важливо бути освіченим, тому логічно сказати, що ми переживаємо за наше навчання в школі. Але ось воно, скажімо так, слабенько підготовлено до життєвих реалій. Погодьтеся, це видно навіть зараз, на дистанційному навчанні: більшість платформ для тестів були платними і відкрили всі свої можливості тільки зараз. У нас не було практики використовувати електронні журнали та щоденники, і вони створювалися з поспіхом. Але це квіточки, бо до такого карантину були готові далеко не всі. Найстрашніше те, що нас навчають за системою підготовки до контрольних, самостійних, ЗНО, ДПА, заліків, іспитів і т.д. Учнів не готують до того, що на співбесіді нам дадуть якісь дитячі логічні завдання, найпростіші приклади, які перевірять нашу кмітливість; нас не готують до вибору професії. Це теж досить-таки складне питання, від якого залежить наше майбутнє благополуччя. Але опустимо це. Повернемося до того, що в школі нам повинні допомагати з профорієнтацією: давати нам вибір вчити те, що нам подобається, з чим ми хочемо зв'язати своє життя. Погодьтеся, навіщо технарю дата написання і автор якогось вірша, а гуманітарію вміння вирішувати логарифмічні рівняння з параметром? Не буду сперечатися, що діти не можуть точно сказати, чого вони хочуть, зробити вибір предметів, які допоможуть їм у майбутньому. Нехай 1-5 клас вчать все, формуючи свої думки і кругозір, а після обирають напрямок: технар або гуманітарій. Адже саме ця техніка підготовки мульти-солдат відбиває у нас бажання вчитися. Коли в школі в нас закачують тонни нової інформації з різних предметів, і вони йдуть упереміш, нічого не запам'ятовується. Після потрібно зробити ще більше домашнього завдання і не зійти з розуму. Тим більше, як стати експертом, якщо постійно потрібно розпорошуватися на величезну кількість тем і предметів, інакше: ЗНО не написати, відмінний атестат не отримати, в університет не вступити і в результаті нічого в житті не досягти. І це теж досить великий мінус: якщо людина не вміє красиво писати, запам'ятовувати твори, які він прочитав, і т.д. то можна не тільки погану оцінку за українську мову та літературу в атестат отримати, а й ЗНО завалити.

Всі думки викладені в даному есе продумувалися довгий час і постійно знаходили відгук серед однолітків. Отже, я показав один з аспектів, що хвилюють нас, підлітків, а вирішувати, наскільки це важливо, і наскільки правдиво те, що я написав, я надам вам.


Про автора: Десятикласник Красніков Данііл навчається у Сєвєродонецькому Багатопрофільному Ліцеї на фізико-математичному профілі. Хлопець є призером обласних предметних та Всеукраїнських олімпіад з фізики; займається швидкубингом, програмуванням на С++, грою на гітарі. У вільний час читає sci-fi.

Автор: Youth MediaLab