Тетяна Полянська. "Уроки щастя"

У підлітковий період з'являється чимало проблем: відносини з батьками, непорозуміння з друзями. Питання: "Хто я? Чого я хочу?" турбують тінейджирів всього світу. Будь-яка дитина хоче знайти ціль у житті, щоб просто бути щасливою. Але не кожен вміє знаходити щастя в маленьких дрібницях, помічати цікаві речі просто в звичайний день. Наприклад, якщо в тінейджера був тяжкий, можливо, неприємний день, то він може сказати, що цей день був просто жахливий, навіть не згадуючи деякі приємні моменти. Також підлітка дуже турбує ставлення однолітків до його поглядів та діяльності. Якщо стиль в одязі, хобі для деяких не "модні", то такі діти змінюють себе , щоб довести свою значущість.

Для кожного щастя вімірюється по - своєму. У Німецькій школі навіть запроваджено предмет під назвою "Щастя". "Коли діти вважають, що гірше школи може бути лише похід до зубного лікаря, треба терміново вживати заходів",- так вирішив директор школи в Гейдельберзі. Він переконаний, що пізнання - один з важливих чинників щастя. Проблеми підлітків у школі часто взагалі ніяк не пов'язані з навчанням. Більше за все їх хвилює визнання однолітків.

Курс складається з шести етапів: осягнення власних достоїнств; усвідомлення мотивів і рушійних сил; формування цілей; планування, аналіз можливостей на шляху до мети , самомотивація; оцінка й аналіз успіху та його чинників. "Це допоможе дітям не впасти в ілюзію, що щастя можна купити, або отримати на блюдечку з блакитною стрічкою" , - вважає творець курсу.

Переглянувши і змінивши свої звички, додавши хоча б одну корисну, у перспективі розширить твої можливості. А це прямий шлях стати трішки щасливішим. Вибудовуючи гармонічні відчуття і відносини ,ми робимо щасливими не тільки себе , а й наших близьких.


Про автора: Тетяна Полянська закінчує СЗОШ №9 у Марганці на Дніпропетровщині. Полюбляє прозові твори та малювати.



Автор: Youth MediaLab